maandag 3 juni 2013

Count your blessings*

Ook alweer een poos geleden dat ik terugblikte op mijn 'blessings'. En dat terwijl er echt fijne en mooie dingen voorbij kwamen!

Wat me de afgelopen weken blij en dankbaar maakte:
  • Een paar mooie zomerse dagen
    Ach, die zon, wat ben ik eraan toe...  
  • Een supergezellige ontmoeting met Margreet van Studio Vrolijk
    Een spontane date via twitter! Voordat we het wisten waren we twee uur en een openhartig gesprek verder. Erg leuk!
  • De opening van Urlaub
    Ik mocht van Ellen op de 'pers-en-intimi-opening' komen en dat vond ik zó gaaf! Okee, de dag en tijd kwamen niet heel lekker uit, maar met veel kunst-en-vliegwerk was ik er wel en het was coooool! (leuk jullie weer te spreken Lisa en Iris!)


  • Het afscheidsfeestje van mijn zeer gewaardeerde collega Manon
    Nee, natuurlijk vind ik het niet fijn dat ze gaat, maar haar feestje was erg tof. Ik had eigenlijk de laatste keer dat ik haar zag al afscheid genomen, dus het was meer het 'hoera, ik zie haar weer-feest'. En dat maakte me blij :)
  • Een hele fijne mini-meet-the-tweet met Nina, Rivka en Donata
    Tja, had dit ook niet gezellig kunnen worden? Ik denk het niet :) En het was niet alleen gezellig, maar ook inspirerend om elkaar weer te spreken; wat een mooie nieuwe plannen!


  • Ik ging mijn nieuwe auto ophalen
    Okee, het was wel even slikken toen ik mijn eigen, vertrouwde 'bultje' moest achterlaten, maar er is wel een tof karretje voor in de plek gekomen. Een sporty fiatje! En hij heet Fabio ;)
  • Heel veel tijd en ruimte van manlief
    Nee, het is niet heel leuk om met mij te zijn op dit moment. Het enige dat door mijn hoofd spookt is dat afstuderen, dus veel aandacht voor andere dingen is er niet. Arme mr. G... Zo blij dat hij me in alle rust mijn ding laat doen.


  • Groen licht tijdens mijn derde meetmoment
    Dat betekent dat ik officieel op examen mag. Fijn natuurlijk, want dan hebben ze er vertrouwen in dat ik kan slagen. Minder fijn is dat mijn foto's nog een keer over moeten... :( strrrreeeesss!

Fijne nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten