maandag 6 mei 2013

Gezocht!

Ik ben op zoek naar wat zaken voor mijn afstudeerconcept en misschien kun JIJ me wel helpen om deze te maken of vinden! Als dat zo is, laat dan alsjeblieft een berichtje achter hier op mijn blog of stuur me een tweet via @RiekOnline. Ik ben je bij voorbaat al onwijs dankbaar!

Gezocht:
  1. hele strakke witte vierkante kunststof bakjes van ca. 10x10 cm (en ca. 5 cm hoog), stapelbaar, maar dan zeg maar op de rand zodat ze niet inelkaar zitten (zodat je er dus iets in kunt doen en dat dat niet in de verdrukking zit :)
  2. rechthoekige kunststof of aluminium bakjes (niet type barbecueschaaltje maar type cadeaublikje) van ca. 10x20 cm, ook stapelbaar op de rand, in twee verschillende hoogtes (ca. 7 cm en 3 cm) en liefst ook in een kleur
  3. een heel licht, houten bakje (of kunststof met houtdessin of stevig karton met eco look) van ca. 23x23 cm en 5 cm hoog, ook stapelbaar


Bullet 1: Dit idee qua stapelbaarheid, maar dan dus strak, vierkant en van kunststof en minimaal vier stuks nodig :)
Bullet 2: eigenlijk is dit qua vorm precies wat ik zoek, maar dan met een plat deksel

Bullet 3: deze vorm en het materiaal is perfect, zou alleen vierkant moeten zijn en lichter (dunner hout)

En verder:
  • kartonnen of bamboe kleine bakjes of schaaltjes (ca. 10x10)
  • een groen/wit geruit papieren tafelkleedje
  • servetjes
    - passend bij het tafelkleedje
    - wit met één donkerpaarse of koningsblauwe streep of bijv. een vierkantje erop
    - gekleurd en vrolijk geïllustreerd of met grappige typografie
  • lichtgewicht bestek

Eigenlijk zou ik bovenstaande items het liefst zelf maken want dan is het tenminste origineel en echt zoals ik het in mijn hoofd heb. Maar ik heb dus de materialen en de kennis voor specifiek productdesign niet in huis.

Ben of ken jij iemand die dat wel is - én niet vies is van kleine oplages - dan houd ik me ook zeer aanbevolen. Ik denk dan bijv. aan een 3D-printer of een papier- en kartonvirtuoos.

Dus als je mij kunt helpen, of iemand kent die mij kan helpen met het (bij voorkeur) maken of vinden van bovenstaande items: ik hoor heel graag van je!

7 opmerkingen:

  1. Heb je bij de Xenos gekeken? Ik meen me te herinneren dat zij vroeger altijd van die bamboe schaaltjes hadden, maar ook spaanplaat doosjes.

    Succes iig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor bamboebakjes kún je ook terecht bij de HANOS (groothandel); daarvoor heb je wel een pasje nodig, maar een dagpas kan geloof ik ook (zou je even uit moeten zoeken)... Die hebben ook bamboebestekjes... Ik hoop dat je er wat mee kan?
    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Riek,
    Ik heb een atelier voor kartonnage. Kijk eens op mijn website www.dekartonnerie.nl. Ik werk in kleine oplages. Misschien kan ik je helpen.
    Met kartonnen groet, Sabrine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leven is een picknick.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Riek,
    ik las je berichtje op Twitter en heb ook geantwoord maar weet niet zeker of het voor jou zichtbaar is (aangezien mijn tweets alleen zichtbaar zijn voor volgers).
    Mijn man heeft een 3D-print-bedrijf; http://www.makeables.nl en maakt ook dingen in kleine oplages. Je kan hem bereiken via het contactformulier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!! Ik ga jullie websites bekijken. Veel dank!!

    BeantwoordenVerwijderen