zondag 5 mei 2013

Count your blessings*

Het is weer veel te lang geleden dat ik mijn 'blessings' blogde. Soms heb je van die periodes dat je overal wat zwaar aan tilt of jezelf voorbij holt, waardoor je je zegeningen gewoon even niet ziet. En dat terwijl er altijd - al is het maar heel klein - dingen zijn om dankbaar voor te zijn. Vanaf nu dus weer die neus naar 'the bright side'!

Wat me deze week blij en dankbaar maakte:
  • Na een stressvolle en heftige anderhalve week heb ik weer wat meer rust in mijn hoofd
    Ik hoef me gelukkig iets minder zorgen te maken over een paar mensen die me lief zijn. Kan ik me nu weer zorgen maken over mijn afstuderen... ;)
  • Wel drie dagen om aan de opleiding te werken deze week
    Lekker de tijd om gestaag door te werken. Stap voor stap.
  • Fijne kadootjes voor mezelf
    Ik heb mezelf getrakteerd op moois van Paqhuis en Buiten de lijntjes (okee, ik geef toe dat ik bij de laatste redelijk vaste klant ben...! :) 

Paqhuis
 
Lenneke Wispelwey via Buiten de lijntjes (kaart van Paqhuis)
 
  • Een gezellig etentje met een oud-collega
    Heerlijk om weer even op ons gemak bij te praten!
  • Het boek 'Stil' van Susan Cain
    Ik vind het op een fijne manier herkenbaar en neem me voor mezelf meer de ruimte te gaan geven om te zijn zoals ik ben en de dingen op mijn manier te doen.
  • Een bijzonder heerlijk etentje met mr. G
    We wisten wel dat we in een goed tentje zaten, maar dit was een onverwacht spectaculaire smaaksensatie :)

Restaurant Zuiver
 
  • De zon!
    Wat een lekker weer dit weekend! Tijd om mijn mooie witte fiets weer eens van stal te halen en op pad te gaan met onze kop in de wind.  

Komende week weer hard aan de slag!

Fijne nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten