zondag 3 februari 2013

Count your blessings*

Wat me deze week blij en dankbaar maakte:
  • Een fijne afspraak met een goed gesprek
    Echt, ik wordt zo blij van nieuwe, inspirerende mensen ontmoeten en nog blijer van het feit dat ze mij ook willen ontmoeten :) 
  • Een compliment over mijn foodillustraties
    Ieeeeh, wat is dat leuk om te horen ;)
  • Een middagje Beeld & Geluid met mijn collega's
    We hebben erg gelachen, vooral in de polonaise en op de wc met André, hahaha
  • Mensen die mij willen helpen
    Nu zelf nog om hulp durven VRAGEN ;)
  • Aan de slag voor mijn fotostyling opdracht met Nina en Rivka
    Ook heel blij met hun hulp!! En het is nog gezellig bovendien :)
  • Uit eten met Nina en Rivka bij de #MeetTheTweet locatie
    Het was voor mij 'nieuw' eten, maar het was erg lekker en de locatie is heel cool
2013 is nu een maand oud en denk nu al dat ik kan zeggen dat dit een 'out of my comfort zone' jaar aan het worden is ;) En dat vind ik spannend en leuk!

Beeld & Geluid
'Op z'n kop-foto' bij Beeld & Geluid
Beeld & Geluid
Klokhuis Eetlab bij Beeld & Geluid
Fijne nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers. 

-----

This week's blessings:
  • A nice meeting with a good conversation
    Meeting new, inspiring people makes me very happy.
  • A compliment on my foodillustrations
    Sooooo great to hear people like them!
  • An afternoon at 'Beeld & Geluid' with my colleagues
    We had such big fun!
  • People who want to help me
    Now all I have to do is dare to ASK for it ;)
  • Working on my photostyling assignment with Nina and Rivka
    Very grateful for their help too!! And on top of that: its fun :)
  • Having dinner at the #MeetTheTweet location with Nina and Rivka
    It was kind of 'new' food for me but it was very good and it's a really nice place
2013 is now one month old and I'm pretty sure I can already say that this is going to be an 'out of my comfort zone' year ;) And I think that's exciting and fun!

Have a good new week!
'Count your blessings' is Anki's initiative. On her blog you'll find a list with all participants.

1 opmerking: