maandag 31 december 2012

Count your blessings* 2012

Het jaar is alweer bijna voorbij. Tijd om even terug en vooruit te kijken dus!

Wat mij in 2012 blij en dankbaar maakte:
  • Leuke ontmoetingen met mede bloggers/twitteraars, tijdens de Etsylab illustratieworkshop, de Woonbeurs, de Yvestown-fair, de RLM, het Urlaub/Snor Winterfeest, ... etc.etc.
    Ik vind het heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten, vooral mensen met veel dezelfde interesses als ik :) Elke keer weer een feestje!  
  • Het eerste jaar van mijn opleiding Mediastyling zat erop en ik was over naar jaar 2!
    Gek genoeg blijft het toch altijd een beetje spannend, ook al doe je het voor jezelf en hangt je verdere leven er niet vanaf ;)
  • De steun die ik kreeg toen ik begin van het jaar voor een - voor mij - erg moeilijke keuze stond Dank aan alle mensen - zeker niet in de laatste plaats mijn eigen man! - die ervoor zorgden dat ik überhaupt een keuze had en mij adviseerden naar de juiste beslissing toe.
  • De prachtig mooie reis naar Canada die we maakten
    Oh wat geniet ik toch van over de wereld heen reizen en nieuwe plekken ontdekken. Dit was ook weer een pareltje. We zagen walvissen en beren van heel dichtbij. En reden over lange uitgestekte wegen door de schitterende natuur. Ultieme vrijheid.
  • Een bijzonder etentje voor ons tweejarig huwelijk
    Alweer twee jaar getrouwd, wat vliegt de tijd. Maar nog steeds heel gelukkig en tevreden met 'mijn' mr. G. We kijken terug op een fantastisch mooie trouwdag. En nu ook op heerlijk eten :)
  • Bezig zijn met mijn eigen ontwikkeling en nadenken over welke kant ik op wil
    Behoorlijk intensief mee bezig geweest afgelopen jaar en het plaatje wordt steeds duidelijker :) Ik las, volgde trainingen en cursussen en praatte met mensen. En ik verbaasde mezelf met mijn energie en harde werk tijdens de zomervakantie.
  • Mijn lieve collega's
    Nog nooit heb ik zo'n goed contact gehad met de mensen waarmee ik werk. Echt uniek. Ik voel me gezegend met zoveel fijne mensen om me heen.
Hieronder nog een korte terugblik 'in pictures' :)

***

Waar ik voor 2013 al naar uitkijk:
  • Een - volgens mij - super de superleuk food-event waar ik samen met Alexandra naartoe ga!
    Echt, dit is nu al hét event van het jaar! Man, wat heb ik hier veel zin in! :)
  • De opvolger van de 'RLM' (samen met Nina en Rivka)
    Ik houd het nog heeeel even spannend... Over een paar dagen komt de uitnodiging en dan hopen we op heel veel enthousiaste reacties en aanmeldingen!
  • Afstuderen!
    Tussen maart en juni gaat het gebeuren. Ben er al een tijdje over aan het nadenken en ik wil graag iets doen met food (in combinatie met papier). Hoop dat dat lukt! En ik hoop dat het een gaaf project gaat worden, waar ik veel plezier aan beleef.
  • De bruiloft van twee goede vrienden
    Ik ben dol op huwelijken :) Okee, het is een beetje jammer dat ik weer niet aangenomen ben als de weddingplanner / ceremoniemeester / designer (gemiste kans, hahaha ;) maar hoe dan ook vind ik het elke keer weer bijzonder en kijk ik ernaar uit.
  • Onze buren krijgen een hond :)
    Ooit zou ik graag zelf twee hondjes willen, maar aangezien dat er voorlopig niet in zit is dit 'the next best thing'. Binnenkort op 'kraamvisite'!
Eén ding weet ik nu al: 2013 wordt weer een jaar van keuzes maken. Ben heel benieuwd waar we staan tegen de tijd dat het weer december is!

Een fijne jaarwisseling en een fantastisch nieuwjaar!!

Etsylab illustratieworkshop met Marieke

Dagje meehelpen op de woonbeurs bij Perron 11
 
Op de woonbeurs met collega Manon

Op de boekkunstbeurs met Rivka

Workshop foodstyling en -fotografie met Alexandra en Simone

Dagje Efteling met collega's Ingrid, Monique, Karin en Petra

Workshop van Marlous (Planet Fur) bij Lisa (Shop Elle Aime)


Fotostyling in samenwerking met Pauline (Klikklak.nu) - juni 2012

Prognose 'Rebirth' voor opleiding Mediastyling - oktober 2012


App voor communicatiecampagne Productstyling - december 2012

Zelf ontworpen stationery set voor give away Ing-things

Zelfontworpen 'recipe pattern' Caprese
 
'On top of the world' in Banff  

Close encounter met een grizzly beer
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten