donderdag 1 november 2012

*ping* Opgeladen!

Het was toch zowaar opeens herfst. En donker. En koud. We snakten naar wat licht en warmte. Dus gingen wij even naar de zon. En dat was me toch een partijtje fijn :)

Maar ik ben er weer hoor :) En het is de bedoeling nog veel werk te gaan verzetten nog vóórdat het Kerst is. Want oeh, ik heb weer veel leuke ideeën gekregen. En veel leuke workshops en afspraken in mijn agenda. En daarbij ook nog twee vakken die voor de feestdagen afgerond moeten zijn. Oh ja, en ik heb ook nog gewoon werk.

Ik ben dus weer helemaal opgeladen :)

Hierbij ook een beetje zonne-energie voor jullie!


 


-----

The fall came so sudden. In a blink it was dark. And cold. We were longing for some light and warmth. So we flew off to the sun for a while. And boy, that was soooo nice :)

But I'm back again :) And it's my intention to do a lot of work before the holidays. Oh my, I came back with a lot of ideas. And there are quite some nice meetings and workshops in my schedule. And I got two more classes to do before Christmas. Oh yeah, and I got a job.

So you see, I'm recharged again :)

Hereby some solar energy for you too!

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er fijn uit! Waar waren jullie?
    Gaat vast goed om weer aan het werk te gaan met zoveel zonne-energie!

    BeantwoordenVerwijderen