zondag 7 oktober 2012

Count your blessings*

Wat me deze week blij en dankbaar maakte:
  • Moosmade bestaat 1 jaar en Moniek organiseert een ontwerpwedstrijd!
    aan de schets! Lijkt me super om mijn stempelontwerp terug te zien in de shop.
  • een fijn pakje van Sterre in mijn brievenbus
    zij 'craft forward', ik 'craft back' :)
  • en ik kreeg nóg een kadootje, alleen nog even wachten totdat de postbode het brengt
    Anke deed een give away met drie té leuke boekjes; voor haar zijn het 'misdrukken' maar ik vind ze nu al geweldig!
  • Marike Bijlsma schreef een blog voor 101Woonideeën en vermeldde mijn blog :)
    ik voel me vereerd!
  • Mr. G en ik keken sinds lange tijd weer samen op de bank een film
    wat was dat lang geleden en wat genoot ik ervan
  • een heel leeg weekend waarvan ik dankbaar gebruik maakte
    over een week moet ik mijn eerste twee projecten van mijn tweede jaar al afronden!
kadootje van Sterre
Kadootje van Sterre!

Op naar een nieuwe week!

'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

-----

This week's blessings:
  • Moosmade turns 1 and Moniek celebrates the event with a designcontest!
    I'd love to see my stampdesign in the shop :)
  • a nice package from Sterre in my mailbox
    she 'crafts forward', I'll be 'crafting back' :)
  • and I got another present, only have to wait for the mailman
    Anke did a give away with three great little books; love them already!
  • Marike Bijlsma wrote a blog for 101Woonideeën and mentioned my blog :)
    I feel honoured!
  • Mr. G and I joined on the couch and watched a movie together
    it had been a long time since we dit that and I enjoyed it a lot!
  • a whole weekend to spend a lot of time on my homework
    in a week my first two projects from my second year are already due!
Hello new week!

'Count your blessings' is Anki's initiative. On her blog you'll find a list with all participants.

1 opmerking: