maandag 2 juli 2012

30 Days – I’ve made it!

Mensen toch, wie had dat gedacht? Mijn kalender is zowaar vol! De 30 dagen zitten erop en ik kan jullie melden dat ik ook daadwerkelijk 30 dingen gemaakt heb. Okee, ik geef toe: niet élke dag. Er zaten wat ‘catch up days’ tussen ;) Maar toch.

Dit zijn ze alle 30: 

30 Days of Creativity
En nu?
-        nu mag ik eerst een kadootje van mezelf! (Buiten de Lijntjes, zijn jullie nog open? Ik kom er zo aan! ;)
-        dan ga ik mooie pakjes maken voor ‘Craft it forward’ (ik heb de mijne binnen dus nu is het mijn beurt; volgende blogpost meer!)
-        ook hoop ik de komende tijd weer meer te illustreren (patroontjes! stempels!); ik zal jullie hier wel om reactie vragen ;)  
-        én in de tussentijd ga ik een nieuw project starten. Ik weet nog niet hoe lang dat gaat duren en ik wil voor mijn eigen gemoedsrust nog niet al te veel verwachtingen wekken. Maar wat ik wel kan vertellen is dat het een doorontwikkeld idee is van heul lang geleden en dat ik veel zin heb om er nu echt mee aan de slag te gaan!

---- 

I’ve made it! For 30 days I’ve created something. Check out my calendar!

The first thing to do for me now is buy myself a present ;) Then I’m going to make nice presents for ‘Craft it forward’ (more info in my next blogpost!). I’m also hoping to find some time to illustrate a little more in the upcoming weeks. And in the mean while I’m starting a new project. Not sure yet how long it will take me and to be honest, I don’t want to create high expectations. What I can tell you at this point is that is an evolved idea from a long time ago and that I’m really looking forward to get it going!
 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Toch knap, hoor, om zoveel creativiteit in een maand te laten exploderen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen