woensdag 6 juni 2012

Uppercase

Tijdens onze vakantie in Canada liepen we in Calgary door Art Central, een gebouw waar zo’n 50 creatieven een ruimte huren en hun studio of winkel gehuisvest hebben. Leek me wel leuk en inspirerend om te zien. Met een fijne Ice Tea Lemonade van de Starbucks slenterden we langs alle raampjes. Een bloemist, een sieradenontwerpster, veel schilders, een printstudio… En toen liep ik me daar ineens tegen een kantoortje aan waar ik een bekend logo zag. Nah jaaah… ik stond zowaar voor het kantoor van Uppercase! Zo maf :) En leuk om in het echt te zien, want het ziet er precies zo uit als op de foto’s op de site, dus het is een soort digitaal déjà vu.

Kaartjes die ik meenam bij het kantoortje van Uppercase
En hun magazine is toch zo mooi...! En na thuiskomst ging dat dus niet meer uit mijn hoofd. Tja. Dus na wat wikken en wegen heb ik toch maar besloten om een abonnement voor een jaar te nemen. Dat mag toch wel, als creatieve geest én student zo beargumenteerde ik het voor mezelf. Het eerste nummer kwam van de week aan. Ik ben echt verliefd op de mooie illustratie op de cover. Kan ik naar blijven kijken. Met de binnenkant ben ik nog wel even zoet, want die wil ik van voor tot achter lezen :) 

Mijn allereerste eigen Uppercase Magazine, I love it!
---------------------------------------------------------------------------------

On our holiday in Canada, we took a stroll trough Art Central, Calgary, and bumped into Uppercases little office. It looked just like the pictures on their website, so it was a sort of a digital déjà vu ;)
I really love their beautiful magazine. And when we got back home, I simply couldn't get it out of my head. So I decided to subscribe for a year (I argumented that for a creative person and student like me it's the right thing do do, haha). Last week the first issue arrived. I'm absolutely in love whith the gorgeous cover-illustration! I just keep looking at it. And the inside, well that'll take me a while, because I want to read every word in it :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten