woensdag 13 juni 2012

#30DoC

Alweer dag 13 van mijn 30-dagen-uitdaging. Tijd voor een update! Ik moet zeggen dat ik wat onwennig begon. De eerste dag had ik er zowaar niet bij nagedacht dat het al begonnen was. Mijn inzending was toen dus een pagina 'doodles' die ik al eerder gemaakt had. Whoeps ;-) Daarna begon het idee er langzaam in te sluipen. Ik probeer wel vooruit te denken, dat ik al wat dingen weet die ik kan maken. En als @createstuff plots met een thema komt, dan gooi ik het plan weer om. Soms werk ik wat vooruit en soms maak ik hergebruik van dingen. En zo zit ik intussen zowaar al bijna op de helft van de maand. Dit zijn mijn maaksels tot nu toe:
#30DoC kalender

Kijk voor alle inzendingen voor 30 Days of Creativity op de Pinterest boards van @createstuff.

-----

Already day 13 of my 30-day-challenge! I must say I'm getting into it :-) The first day I kind of forgot we got started - whoops ;-) - so I sent in a page of doodles I made before. After that it got better and I created something every day. Somtimes I try to think ahead, for the next days. And when @createstuff comes up with a theme, I change my plans, haha. Check the calender for my creations so far. And check the @createstuff Pinterest boards for all creations!

1 opmerking: