zondag 20 mei 2012

Inspiratie aan de muur

Het heeft even geduurd, maar eindelijk is mijn inspiratiewandje dan klaar!


















Rechts de prachtige poster 'Never grow up' van Zilverblauw. Anki Wijnen blogt op www.zilverblauw.nl over haar leven. Met regelmaat laat ze foto's van haar huis zien; heerlijk om te bekijken. Ik houd van haar positieve levenshouding en haar oog voor kleine, fijne dingen. Sinds een tijdje heeft ze ook een webshop met posters en kaarten, ontworpen samen met haar Casper. Supermooi!

Linksboven de grappige kaart 'Cavia krul' van Freaky Canary. Op www.freakycanary.nl laat Marjan Schots haar humoristische illustraties zien. Ik was op slag verlief op deze caviadame! Marjan heeft een speelse stijl waar ik erg van houd. Sinds kort heeft ook zij een webshop. Leuk!

En die linksonder? Dat is mijn eigen 'Fishy pattern no. 2' :-) Om mezelf te inspireren door te gaan op de weg die ik nu ben ingeslagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten