donderdag 31 mei 2012

30 Days of Creativity

Elke dag van het jaar een foto van een theekopje. Of elke dag een kleur. Je ziet het steeds vaker: 365-dagen projecten. Superstoer en volgens mij ook geweldig mooie resultaten als je het volhoudt. Ik zie het mezelf helaas nog niet doen… Daar heeft deze Tweelingen echt te weinig geduld voor.

Een paar weken geleden zag ik een filmpje Matt Cutts op TED: Try something new for 30 days. 30 dagen, zegt hij, is genoeg om een nieuwe gewoonte aan te leren. Of af te leren. ’30 day challenges’ verrijken je leven.

Try something new for 30 days - Matt Cutts
Kijk, dat zie ik mezelf wel doen. 30 dagen zijn te overzien. Op vakantie bedacht ik allerlei 30 dagen projecten die ik zou kunnen doen. Maar toen ik terug was struikelde ik bij toeval over ‘30 Days of Creativity’ en ik heb besloten dit project aan te gaan. Elke dag in juni maak ik iets. Maakt niet uit wat, gewoon iets creëren.

Ik heb wel wat ideetjes over wat het zou kunnen zijn, maar als je leuke suggesties voor me hebt hoor ik die natuurlijk graag. Zelf meedoen kan natuurlijk ook! Check de website en volg ‘Createstuff’ op twitter en Pinterest.

---------------------------------------------------------------------------------

Inspired by Matt Cutts' TED-talk I'm joining '30 Days of Creativity' for the 'create-something-everyday-for-30-days-in-a-row-challenge'. Every day in June I create something. Anything.

If you have a great idea for me what to make, I'd love to hear from you. Or join in yourself! Check the website and follow 'Createstuff' on twitter and Pinterest.

2 opmerkingen:

  1. Goed van je! Ga je het ook elke dag op je blog plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) niet elke dag, maar ik zal wel tussentijds updaten. Wel dagelijks een tweet met foto en alles wordt op de Pinterest-boards van 'Createstuff' geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen