zondag 22 januari 2012

Lijstjes

Ik ben gek op lijstjes. To-do-lijstjes, boodschappenlijstjes, vakantie-inpaklijstjes, wat-eten-we-deze-week-lijstjes, verlanglijstjes, inspiratielijstjes, niet-vergeten-lijstjes, goede-voornemens-lijstjes, jaarplanninglijstjes, reiswenslijstjes, ... vraag me niet waarom, ik maak ze. En ik houd ervan. Een favoriet lijstje is deze: 29 manieren om creatief te blijven.


Met punt 1 komt het wel goed ;-) En voor punt twee staat op mijn to-do-lijstje dat ik een mooi nieuw schriftje mag aanschaffen. Welke van deze geweldige boekjes (voor Flow magazine, door Geertje Aalders) zal ik kiezen?

 

2 opmerkingen:

  1. Moeilijke keuze! Maar ik denk de uil...
    Waar komt dat lijstje trouwens vandaan (boek, tijdschrift)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De uil gaat aan kop! ;) Thanks!
      Het lijstje komt van http://paulzii.tumblr.com/

      Verwijderen